Fitness

Szeroki wachlaż ofertowy - dopasuj odpowiednie zajęcia do Twoich potrzeb.

AEROMIX- Zajęcia o średniej intensywności przeznaczone zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Głównym zadaniem jest wysmuklenie całego ciała oraz wyrzeźbienie mięśni.

BPU - typowe ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące, idealne dla Pań, które marzą o płaskim brzuchu, jędrnych pośladkach i udach.
Główne zalety:

  • poprawa kondycji
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • wzmocnione i wysmuklne dolne partie ciała

STALOWY BRZUCH- Zajęcia przeznaczone dla osób, którym  zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. 

FATKILLER -  to świetny program dla osób pragnących zrzucić wagę ciała oraz przygotować swój organizm do szybko zbliżających się zawodów sportowych. To bardzo intensywny program Cardio, opierający się pełnej pracy wszystkich grup mięśni, oparty na zasadzie MAKSYMALNA PRZERWA.

Maksymalna Przerwa trening, pozwala atlecie przebić adaptacje na stress w grupach mięśni, która objawia się zazwyczaj, kiedy atleta jest przyzwyczajony do pracy wydolnościowej mięśni na jednym poziomie. “ Rezultatem tego jest spowolnienie oraz zatrzymanie pracy rozwoju pojemności oraz wydolności fizycznej u człowieka. Używając systemu treningu "Maksymalna Przerwa” Szaleñstwo MMA Power popycha trenującego do nowych wysokości wydolnościowych, pociągając za sobą większe spalanie kalorii, szybsze rezultaty sportowe, wydolnościowe oraz o wiele bardziej zwiększony metabolizm.

BIKINI FITNESS -Wzmocnisz mięśnie, SPALISZ TŁUSZCZ, dzięki różnorodnym ćwiczeniom na wszystkie grupy mięśniowe. Na tych zajęciach również expresowo wzmocnisz brzuch i rozciągniesz wszystkie pracujące mięśnie. intensywne ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało.

ZDROWY KRĘGOSŁUP-Są to zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem. Ich celem jest wzmocnienie mięśni mających wpływ na prawidłową postawę ciała - ćwiczone są mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także mięśnie ud, pośladków i brzucha. Dużo jest ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze oraz puszyste!

STEP - dynamiczne zajęcia na stepie z choreografią. Trening dostosowany do stopnia zaawansowania uczestników - nauka choreografii.
STEP to świetny sposób na poprawę koordynacji i pamięci ruchowej, ponad to poprawisz kondycję i spalisz tkankę tłuszczową.

ZUMBA - jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, swoją sylwetkę kształtujesz poprzez świetną zabawę!Uczestniczenie w zajęciach to gwarancja poprawy kondycji, świetnego samopoczucia i optymizmu - ta kombinacja z pewnośćią poprawi jakość Twojego życia!

Główne cechy Zumby: proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba,taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

STRONG by Zumba- Łączy w sobie wysokiej intensywności trening interwałowy zsynchonizowaną muzyką i wysoką dawką motywacji!

PILATES / STRECHING -metoda ćwiczeń profilaktyczno-leczniczych, wzmacniających mięśnie stabilizujące kręgosłup, zwiększających świadomość własnego ciała, poprawiających koordynację ruchową i równowagę. Bezpieczna dla wszystkich bez względu na wiek i kondycję. Polecana szczególnie osobom z dolegliwościami odkręgosłupowymi.

TABATA - to krótki trening o wysokiej intensywności (beztlenowy), przeplatany krótkimi przerwami stosowany do „podkręcenia metabolizmu”,
zwiekszenia wytrzymałości i wydolności. Jest to dosyć zaawansowaną metodą trenigowa właśnie ze względu na wysoką intensywność,
która może być barierą dla mniej zaawasowanych.

JOGA - system ćwiczeń łączących pracę umysłu i ciała, pomagających w utrzymaniu harmonii i równowagi wewnętrznej, jednocześnie kształtujących piękną sylwetkę. Prowadzone Metodą Jyengara,charakteryzującą się dużą dbałością o precyzję wykonywanych ćwiczeń, uwzględniającą osoby mniej sprawne lub z problemami medycznymi.

PRESTIGE LIFE- Cały świat fitnessu i wellnessu na jednych zajęciach :

  • cardio
  • ćwiczenia z piłkami
  • ćwiczenia z ciężarkami
  • dance
  • interwał 

SEXI PUPA- Zajęcia dzięki którym ujędrnisz pośladki. Trening opiera się na ćwiczeniach na mięśnie ud, bioder i pośladków. 

FITBALL- Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek.Zajęcia przeznaczone są również dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów.