6 grudnia 2022

Dieta jest ważniejsza niż ćwiczenia. To, że zjesz kawałek ciasta nie oznacza, że jak go wybiegasz, to go już w Twoim organizmie nie ma. Owszem spalisz go, ale jednak ten cukier i inną chemię przyjąłeś. A to zostaje. Pij wodę, bo woda to życie. Inaczej zakwasisz organizm, doprowadzisz do odwodnienia, co może mieć niemiłe konsekwencje zdrowotne. Zdrowa nieprzetworzona żywość – staraj się jej jeść jak najwięcej. Zamiast soku z jabłka w kartonie, zjedz dwa jabłka. W soku jest cukier i inna chemia, w umytym jabłku nie. I tak jest z każdym owocem i warzywem. A co w okresie pozasezonowym? Mrożonki – zbawienie dla fit świata! Izotonik do treningu – tak, ale tylko do ciężkiego i wykańczającego. Nie do zwykłego biegania. W izotonikach jest cukier, więc to, że pobiegniesz 5 km i wypijesz napój izotoniczny… wyrówna to co spaliłaś. Woda wystarczy albo domowy izotonik. Dieta bezglutenowa – tylko wówczas gdy masz na nie uczulenie. W zwykłym odchudzaniu wystarczy pilnować indeksu glikemicznego.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.